Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, juni 03, 2005

En bloggare han bloggar var eviga dag!

Så även i dag på andra dagen. En lång dag i tjänst för Kunst und Kultur är till ända.
Kungsträdgården är full av flottosande tält. Där ställde jag mig på scenen utanför TGIF vid lunchtid och framförde lite shakespearetext och några egenkomponerade sånger. Vem dyker upp sen om inte Raggaren från rymden. Bara en sån sak!
Efter rast vila på rummet har kvällen tillbringats på herrgård utanför Uppsala.

Alltså, såväl Kunst som Kultur.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida