Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, juni 07, 2005

Vänner

Är väl en av ganska få som fram till nu lyckats inte se ett enda avsnitt av "Vänner". Har därför fått låna serien på video och just sett åtta avsnitt (Också ett sätt att fira nationaldagen.). Onekligen ganska kul.

Solen har varit på besök åtminstone tillfälligt, så dagen har kunnat ägnas åt att promenera och sitta på en brygga och prata skit om kollegor och andra problem. Middag på indisk restaurang och åt att se filmen "United states of Leland". Herregud, vad upplyftanda. Filmen alltså. Gav mig ett akut behov av att sticka ut och springa för att skaka av mig någonting. Halvvägs gjorde den indiska maten sig påmind, men som tur är sprang jag förbi en Preem-mack.

Vem vet vad morgondagen har i sitt sköte...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida