Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, mars 06, 2006

Chip och hajk!

Är man ändå uppe tidigt kan det vara lite vanskligt det där med att jobba på kvällarna. Man hinner liksom slöa till. Nu har jag gått här och tvättat, skrivit och ätit ärtsoppa (på en måndag!). Dags att ta sig ut även om jag inte börjar förrän om ett par timmar. Tror jag åker in till Clas Olsson, det är ju alltid kul. Nej, jag behöver köpa en massa tomma cd-skivor. Ska kopiera demoinspelningen.

Det där med att mejla låtar var tydligen inte en så väldigt bra idé. De flesta blir förbannade om man fyller deras inkorg och sen går det inte skicka alla tre låtarna i samma mejl. Det blir för mycket megabites, eller nåt.

Nästa musikprojekt blir att spela live också. Har fått ett erbjudande, det gäller bara att få ihop ett fulltaligt band och lite fler låtar. Visserligen har jag ett fyrtiotal gamla låtar. Men nu är det nya tider.

För övrigt minns man ju Hajkklassikern, idag ska vi prata om hästar, men inte vilka hästar som helst, utan flodhästar. Ännu skönare är väl den de kör nu i någon sorts svt-reklam, idag ska vi prata om djur, men inte vilka djur som helst, utan Eur-ythmics.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida