Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, mars 01, 2006

Ganska fin krog!

Var ute och åt på ett tjusigt ställe igår. Jag tror det är en ny krog. Ligger mitt i stan på Mäster Samuels gatan. Skön miljö, ett helt gäng personal som kollar att man har det bra och som introducerar en för det som kommer in på tallriken och en massa små smakrika rätter med ingredienser som kind, märg och svans. Jag höll mig till en tapas med blandade friterade fiskbitar, lammbog och cappuccino med en liten bit chokladtryffel. Tapas runt 60 spänn stycket och varmrätter för en så där 200-250 SEK.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida