Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, maj 19, 2006

En diamant på mitten

Premiärlaget börjar ta form. Det blir jag, Emil, Gustav, Håkan och förhoppningsvis någon mer som ställer oss på Fight Clubs scen den 7 juni.

Igår kom den i brevinkastet, Groove nummer 4 med CD och låten Peace & Love. Förlåt! liten text och bild. Mer om detta på hemsidan.

På förekommen anledning kan jag säga att jag har lite svårt att hantera människor som uttrycker sig kategoriskt, är aggressiva, har svårt för att hålla sig till saken och som inte kan ge och ta argument.

För övrigt anklagas Carola för att ha sexfuskat i natt. Är inte det något alla kvinnor gör någon gång då och då?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida