Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, maj 10, 2006

Fiskrens!

Så är jag äntligen ledig en matchkväll och kan gå på Söderstadion. Idag kommer Makrillarna från Götet på besök. Ja, alla rensar fisk i Göteborg. Åtminstone alla som heter Glenn. Och det är väl alla det?

Återstår att se om det bara var kalmar-spöket som härjade senast eller om "svackan" redan är här. Det får man väl ändå inte tro. Bajen leker!

Jag tillhör också dem som tröttnat på Alexander Östlund för längesen. Men man är ju inte helt utan känslor och empati för det. Måste vara fruktansvärt att inte få åka med till VM. Särskilt som han varit ordinarie länge nu. Och här kommer allt elände på en och samma gång. Ej önskvärd i Holland, inte ordinarie i engelska andraligan och så detta, inte få åka med grabbarna till Tyskland. Stackars "Salle".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida