Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, maj 15, 2006

Only in it for the drugs. Eller nåt.

Känner mig smutsig. Var nere och kröp i (av-)grunden under ett hus idag. Annars blev det inte mycket gjort. De flesta var trötta och bakfulla. Och jag gör som de andra gör.

Sen går jag ner till Hornstull, fikar på Copacabana och pratar kortfilmsprojekt. Låter intressant. Vi får väl se. Ska i alla fall provfilma.

Ja, Vad skall du bli när du blir stor?
ska du bli som far och mor
ska du bli en boss
en försäljare
eller disponent någonstans
eller kanske nöjer du dig med
vilket jävla skitjobb som helst
du bara bryr dig inte alls
det får gå som det går
vad skall du bli?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida