Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, februari 11, 2007

Nu även på myspace

Bättre sent än aldrig. Den som inte finns på myspace finns inte. Har jag hört. Därför har Wilner nu även en myspace-sida (enbart Wilner var redan upptagen, därför nu som i hemsidan). Och varför gå in där - också? Jo, bland lite gammal skåpmat finns den nya låten - Tuffare än de andra. Så skynda dit! Kanske blir vi kompisar?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hört om virus på myspace. Du kanske bör ta plasthandskar på :)

10:07 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Usch, som du säger! Jag som är stolt över att redan vara kompis med Mando Diao och Anna Ternheim. Ska tänka på att skydda mig.

10:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida