Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, februari 16, 2007

Veckans r-r-r-aket!

Och efter att ha zick-zackat genom kvällen från Ljunggren via PetSounds Bar till Hotel Rival vaknar jag upp dagen efter och är trött, mer förkyld och - glad. Efter att ha jobbat i går kom jag hem och slocknade i soffan, vaknade en bit efter tolv och tog mig ner i sängen.

Och medan jag lyckats ta mig ner i sängen och upp igen till jobb både på Kassan och på teatern har Wilners video, efter en veckas röstning, tagit sig direkt in på Musikvideolistans sextonde plats. Strax efter Lars Winnerbäck och Fibes Oh Fibes!, men före både Jens Lekman och The Radio Dept. Gå in och rösta du också så att den får hänga kvar!

För övrigt är jag givetvis barnsligt stolt över att vara myspace-kompis med Mando Diao, Anna Ternheim och Thåström.

I morgon är det bara att snyta sig och åka till Sandviken för teater.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida