Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, februari 21, 2006

Blanda och ge!

Det här blir verkligen en variationsrik dag. Har jobbat på rörfirman under dagen. Snart är det dags för att framträda och göra lite dylantolkningar. Sedan direkt iväg för sen kvällsmatch i hockeybockey.

Spelade bockey igår också. Nu kan jag sluta påpeka att vi förlorade. Mål gjorde jag i alla fall. Tror det är sista matchen ikväll och mot serieledarna. Mycket talar för att vi kommer att ha lyckats gå igenom serien utan en enda poäng. Men kul är det.

På posten ligger en ny dator och väntar på att bli uthämtad. Äntligen blir det möjligt att ladda ner låtar i iPoden hemma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida