Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, februari 19, 2006

Där satt den!

Vaknar i Oslo. Efter att ha landat i Stockholm hämtar jag ett par gitarrer och beger mig till studion. Vi sätter tre låtar, inklusive alla pålägg, på åtta timmar. Visst, man kunde ha putsat lite till, men vad gör alla band som först repat länge och spelar mycket ihop och sen tillbringar månader i studion?

Fast det är klart, den kritiska sången återstår. Det blir på fredag. Och sen ska det hela mixas. Färdigt att servera. Tror att det låter riktigt bra. Både skitigt och vackert. De bästa låtar jag gjort. Fattas bara annat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida