Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, februari 16, 2006

Tänk inte på oss!

Inte för att jag tänker springa runt och ha panik över fågelinfluensa, men är det inte lite väl kaxig attityd hos fågeluppfödaren som i teve står och är indignerad över Jordbruksverkets direktiv om att fåglarna ska hållas inomhus eller åtminstone utfodras under tak?

- Då tänker jag minsann lägga ner! Så här vill jag föda upp mina fåglar, det tycker jag är fritt och bra för dem och det trivs jag med. Så vill jag leva.

Vad bra! Huvudsaken är att det känns bra för dig. Dessutom kommer vi ju att ha en färdig vaccinfabrik - 2010.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida