Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, februari 13, 2006

Soffliggare

Känner mig sådär lagom fräsch när jag med en förkylning i bagaget masar mig utanför dörren vid ett-tiden, sätter mig på en halvskabbig kinakrog och äter lunchbuffé, går in på Konsum, köper ett sexpack folköl och Aftonbladet och inget annat.

Hemma igen lägger jag mig i soffan och väntar på bättre tider. På teve spelar man sällskapsspel i Italien.

Ölen ska jag bjuda på ikväll när vi ska repa inför inspelningen. Måste bli frisk nu. Så här kan man inte hålla på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida