Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, mars 15, 2006

Känn ingen sorg för mig Stockholm

Sen passar ju Ulf Lundell på att fira 30 år som artist med att släppa inte mindre än 3 dubbelplattor idag också. Samlingar. Men ändå. Mycket plast blir det i hyllan.

Nu tar jag tåget till Uppsala...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

För den oinvigde eller för samlaren så fyller väl den senaste trippelutgåvan en viktig funktion, men för egen del så är jag skeptisk till inköp. Lundell är en typisk albumartist tycker jag, där det ofta finns en röd tråd eller story genom skivorna. Albumen är helt enkelt små egna konstverk och mår bäst av att avnjutas i den formen. Men det är ju bara min åsikt. Surfa gärna in på www.pafrifot.net om du är intresserad av Lundell.

4:18 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Jag håller nog med. Det här är främst för den oinvigde.


Tack för tipset! Ska kolla in sidan!

4:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida