Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, mars 20, 2006

Rock´n roll-blåa dagar

Leker dekadent rock´n roll-idiotliv. Får naturligtvis frossa och ont i halsen igen. Ligger på ett hotellrum hela dagen, får skräpmat levererad, stiger upp precis innan föreställningen ska börja, duschar, tar några tabletter och dricker kaffe. Sen är det bara att ge järnet.

Hemma i Stockholm igen. Direkt iväg och (re-) mixa inspelningen. Och ser man på, det blir några nya sångpålägg också. Nu sitter jag fortfarande här i studion och klockan börjar bli mycket. Men det bli bra. Får se när jag kommer i säng.

I morgon mera turnéliv. Upp vid sex och flyga till Oslo. Det där med vila och rehabilitering får bli någon annan gång.

Mår ganska bra i alla fall. Här finns en sådan människa som just kommer in med nybakta scones och te.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida