Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, mars 18, 2006

Ute på vägen igen

När det händer saker så händer det givetvis samtidigt. Den här helgen åker jag iväg och jobbar, i Sandviken i kväll och i Gävle i morgon. Samtidigt missar jag utgång och fotbollsmatch.

I morgon spelar Nåjden sin för säsongen första och enda (?) träningsmatch. Det blir också första gången vi vågar oss utanför inomhushallens värme. Ingen hård nedbrytande försäsongsträning här inte. Någon gång i april drar serien igång. Efter förra säsongens fiasko väntar division sex.

På tal om idrott och fiaskon kommer det en chans till att glänsa på is med boll och klubba. På fredag ordnar Korpen Falck Cup. Vi spelar i grupp A tillsammans med Black Eagle, Måby IF och Solna Högtrycksspolning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida