Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, april 05, 2006

Bloggkrönika

"Ekots bloggkrönika återger åsikter, tankar och inlägg om politik och samhälle i vid bemärkelse som publiceras på bloggar på internet. Förutsättningen är att de ska vara relevanta, genomtänkta och välgrundade".

Utan att veta om det, förrän nu, hamnade jag den 18 februari på Sveriges Radios hemsida och Bloggkrönikan angående KU-förhören.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Låt mig va den fössta att gratulera!

/muzagga

4:12 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Jo, man tackar! Äntligen får man erkännande som kremlolog, eller nåt...

4:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Kul och välskrivet!
/SU

6:57 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida