Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, april 05, 2006

Meridianrubbningar

Ta hit Malin Berghagen, Ghostbusters, eller vem som helst. En hög pipande ton spökar i min lägenhet, både natt och dag. Har provat hålla för öronen, det är inte tinnitus, vilket jag först trodde. Har även provat att släcka alla lampor och att stänga av strömmen till alla dessa elektriska apparater jag bor tillsammans med. Inget hjälper. Tror inte heller det kommer utifrån. När jag öppnar fönstret minskar ljudet. Nu smyger jag runt på nätterna som Johannes Brost i en Björn Skifs - komedi och letar energifält. Eller nåt.

Söder bröder och systrar glöder!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida