Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, april 19, 2006

Dubbelt så bra!?

Jobbar på "bygget" sju till fyra, stressar till teatern, duschar medan alla står och stampar in i ny bil och föreställning, hemma nu. I morgon, upp vid sex igen. Fast egentligen tror jag inte jag är tröttare än vanligt. Snarare tvärtom, uppe i varv, liksom.

Skönt i alla fall att jag teaterrepar på fredag och inte stiger upp så tidigt och sen åker till Småland för helgledighet.

Nästa vecka blir det både det ena och det andra. Riva, bära, släpa ett par dagar. Två olika pjäser på olika platser och resa till Norge. Långt regipass till helgen.

Mycket schemaläggning här nu...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida