Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, april 18, 2006

Fruktstund har guld i mund!

I går. Söndagsångest. Och det på en måndag. Otäckt det där när man vet att klockan kommer att ringa klockan sex och en hel dags knegande ligger framför en. Men sen när man väl är där går det ju ganska bra. Tiden går fort när man har roligt!

Nya (tillfälliga) rutiner: 06.00 - Gröt och kaffe, 07.00 - Macka och kaffe, 10.30 - Lunch, medhavd matlåda, 14.00 - Kaffe och fruktstund och på den vägen är det...

Väntad reaktion på hemsidan. Det är ju för bövelen inga kvinnor bland de namedroppade. Jag vet. Tänkte på det så fort jag skickat listan till mannen som gör sidan. Utan kvinnor hade varken jag eller gubbarna som står med gjort något överhuvudtaget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida