Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, maj 22, 2006

Allt ljus på - någon annan

Oj, vad det går! Igår tio timmar på teatern med ljussättning, teknikgenomgång och rep på det. Och så börjar det då bli färdigt och det blir riktigt fint. När jag såg genomdrag av pjäsen igår blev jag såväl nöjd som stolt, rörd och glad.

Nu blir det genrepande idag och imorgon och så är det premiär på onsdag. Där emellan ska det jobbas på bygge, ätas och sovas.

För övrigt kan konstateras att min arbetsmoral är betydligt högre än vissa andra delar av min moral...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida