Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, maj 20, 2006

Det ordnar sig alltid!

Jag är en tänkare, grubblare och älta-för-mig-självare. Men när det verkligen krisar tar jag hjälp, pratar med någon. Det är bra. Och saker ordnar sig.

De konflikter jag haft att hantera de senaste dagarna har löst sig till det bästa. Det får man nog ändå säga. Det gör ju det för det mesta. Ordnar sig. Det gäller bara att ha lite is i magen. Och så har man blivit en erfarenhet rikare och fått en kurs i konflikthantering.

Nu kan jag ta på mig min vackaraste kavaj ikväll och gå på fest.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida