Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, december 03, 2006

Mycket väsen för ingenting

Så var det söndag igen och som traditionen påbjuder är det dags att påminna om Mäklarna på SVT - igen. Jag, en mustach och Kjell Berqvist i en taxi.

Vet egentligen inte varför. Jag har inte sett ett enda avsnitt hittills och vet verkligen inte om jag kan stå för min insats. Den är liten, det känns som längesen nu och förberedelserna var obefintliga.

Så där, nu är väl förväntningarna på topp? Jag plockar fram en kudde att ha framför ansiktet om det blir otäckt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du kan va stolt över att ha varit med i höstens bästa tv-serie på SVT i alla fall! Det var riktigt skoj där när han försökte muta dig med 50-lappen i hopp om lite fortkörning, heh.. kul motreplik! =)

4:07 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida