Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, januari 19, 2011

Det kommer en dag

Du stiger upp på morgonen och du gör det igen. Du har ett jobb, som Ulf sjunger. Det börjar närma sig. Gör ett besök på jobbet. Någon sorts inskolning, kan man kanske säga. Det verkar finnas behov och efterfrågan. Jag är välkommen tillbaka.

Ska i alla fall skjuta på återkomsten till någon vecka senare än tidigare planerat. Börjar med att ta semester.

På hemvägen går jag in på Pressbyrån och köper en cola. Och en trisslott.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida