Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, januari 13, 2006

Hybris!

Tyvärr. Studio Virtanen på TV8 är inget vidare. Man vill ju att det ska vara det. Jag gillar honom - när han skriver. Läser det mesta, både blogg och Bladet. Vi är inte så många som tittar heller, typ 1000 pers såg första programmet. Bra gäster, men det funkar inte att vara så där...osäker, nervös, ofokuserad eller vad det nu är som är problemet. Och det finns fler. Erik Hörstadius verkar inte helt stabil. Och det i en reklamsnutt för programmet Studio 8 (tror jag). Ingen direktsändning. Fritt antal omtagningar.

Jag skulle kunna göra det där. Jag kan tänka mig att ha en egen talkshow.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida