Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, februari 09, 2006

Jag har det lite knackigt mentalt. Och det har jag papper på.

Håller jag på att bli en södergubbe från 50-talet? Har kommit på mig själv, vid åtskilliga tillfällen, att göra det gamla tecknet - tummen-upp. Vafalls!? Jag bara gör det, sen tänker jag genast, varför?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

11:14 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Skratta gärna. Det gör jag. Och nej, bäst att förtydliga, jag har inte ett enda papper på att jag är mentalt knackig. Men det är en rolig replik. Sätter färg på vilken situation som helst. Prova! Nästa gång på bussen kanske?

10:32 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida