Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, mars 28, 2006

Nysläppt!

I dag är det release på något sätt kan man säga. Den nya mixen med den nya sången har blivit mastrad och i dag fick jag omslaget levererat. Har suttit och pysslat nu i eftermiddag. Bränt skivor, vikit konvolut och stoppat i plastficka. Sådär en tio femton personer har redan fått varsitt ex. Nu är det bara att fortsätta producera och sprida.

För övrigt upptäckte jag i dag till min stora glädje att det fanns en apple-butik i Västermalmsgallerian. Var bara tvungen att köpa en dockningsstation till min iPod. Det ser fint ut att ha den i den och framförallt ska det bli bättre ljudöverföring när jag kopplar in den - dvs iPoden - i stereon. Dags att prova.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida