Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, april 06, 2006

57 Channels (And nothin´on)

Comhem ger mig ytterligare ett erbjudande jag inte kan motstå. Jag får välja åtta kanaler till utan att kostnaden per månad blir högre än vad den är nu. Jag fyller på min teve med Sport-Expressen, BBC World, Sky News, TV8, Viasat History, BBC Prime, MTV2 och VH 1. Hur ska jag bara hitta alla när jag zappar runt. Det måste gå att göra en lista så att alla kanaler ligger bredvid varandra!?

Träffar min nya granne för första gången. Har knappt pratat med någon här tidigare på fem år. Konstigt? Ja! En trevlig fyrtioplusare, Bajare och spelar också gitarr i band. Dessutom, anledningen till att han tog kontakt var att han också har "ljudet" i sin lägenhet. Jag är inte galen. Vi måste göra något åt det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida