Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, april 12, 2006

Dramaqueen

Hur många av porrnissarna i byggboden var på Teater Tribunalen i kväll och såg ett psykologiskt drama av den postmoderne Martin Crimp? Ja, det var väl jag. Och vad vill jag ha sagt med det? Att jag är lite märkvärdig? Nej, konstig.

Har känt mig lite tom, nedstämd, frånvarande de senaste dagarna. Är det - förlåt - våren? utmattning efter att stigit upp klockan sex? eller bara väntan på allt det där som jag inte riktigt vet vad det är? Varför inte njuta av precis nu?

För övrigt fick jag en bil i dag. Eller fick och fick, jag fick låna en bil för att kunna köra till jobbet och lite hit och dit och så. Vad bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida