Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, april 11, 2006

När man får oväntat besök


I dag var det dags att riva badrum och detta gjorde jag så grundligt att det till slut var hål ner till lägenheten under. Dock ingen fara på taket. Det blev så bara för att den gamla grodan från före renoveringen suttit där (Japp, fackspråk som jag bara förstår ungefär vad det betyder.).

Och äntligen fick jag sitta och fika, luncha, hänga - i en byggbod. Där tar man av sig skorna och pratar fotbollsderby och könssjukdomar, precis som man trodde.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida