Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, april 21, 2006

Äntligen!

Vad lite man kan sakna vissa saker som försvinner. Så lite att man inte ens märkte när de försvann. "Ljudet" är borta. Vet inte vad det var och om det var fastighetsskötaren som såg till att det hände, men borta är det. Ännu en anledning till att må bra.

Be your own pet. Ung snabb musik för snabba killar och tjejer!

Nu packar jag väskan för Småland. Fast innan jag sitter på tåget med iPod och nya tidningar ska det repas Spinkis. Barnteaterföreställningen dammas av och nästa vecka spelar vi i Södertälje.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida