Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, maj 24, 2006

Premiärnerver

Nu är jag stressad. Igen. Om en timme slår portarna upp för min regidebut. Eller ja, själva regisserandet bör vid det här laget vara avklarat. Nu ska vi se vad publiken tycker. Det är spännande och roligt. Ser fram emot kvällen.

Kom och se pjäsen. Nathan den vise spelas på Spegelteatern från idag till och med 3 juni klockan 19.00. (Dock ingen föreställning på måndag och på lördag spelas den redan klockan 13.00.)

Och på bygget får jag nu heta "Börsmäklarn" efter att i panik bytt bort mina rysslandsfonder som sen dagen efter steg med sju procent.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida