Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, mars 21, 2007

Den som väntar på Lagerbäck

När man minst anar det ringer Presidenten och meddelar att man passerat nålsögat(?). På söndag blir det träningsmatch i Hammarbyhöjden. Eftersom förra säsongen slutade i sopnedkastet var jag i dag och införskaffade skinande glansiga italienska skor. Nu kan jag drömma om smörpass och nätrassel.

Oj, vad jag skulle vilja vara på Debaser Medis när Dylan gör klubbspelning. Men det var liksom inte läge att köa för biljett i morse. Det som händer dagen efter i Globen tror jag man kan skippa den här gången.

Det där undergångskalaset jag köpt biljett till den 3 april med Kreator, Celtic Frost, Watain och Wolf utnämner Linnéa Olsson i dagens SvD till kanske årets bästa turnépaket. Jag har ingen aning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida