Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, mars 03, 2007

Nu tar jag den

Jag tog med den från Grekland i somras och har liksom glömt att den står där längst in i kylen. Nu tänker jag avnjuta en Fanta Lemonade. Varför försvann Fanta Citron? Så här gick snacket 2002:

Tyvärr är ryktet sant :(
Jag fick ett svar från Coca colas konsumentkontakt idag.
Så här skrev de: "Fanta Citron har slutat att tillverkas, istället
lanserades Fanta Lime."

"Nu är det dags att gå ut och köpa Fanta citron. Jakten på ett nytt
groggvirke har börjat."

"Röd schwepers tar bort till och med den värsta fink^h^h^h^hsmaken."


"Jamen, har du inte provat norskt kol?"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida