Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, april 23, 2007

Korv

Blir portad på Stadion för att jag ha händerna fulla med korv. Däremot är det ingen som kollar min kasse där jag har bomberna och knogjärnen.

När jag väl lyckades ta mig in var det ju synd att BP torskade.

Gjorde återbesök på Café Milano i går. Inte alls lika imponerad. Sömnig service och maten inte mycket mer än okej. Bakis-söndag?

Sen sågs den homoerotiska våldsporrfilmen 300på biograf.

En liten besvikelse.

En glad överraskning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida