Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, april 22, 2007

Lycklig

Jag har aldrig sagt att jag vill
har aldrig bestämt mig
för jag känner ingenting

Jag är full, liksom fylld med skit
Och du tar och tar
men allt det där finns kvar

Jag ser allt i svart o vitt
Och allt jag säger
ska du inte tro

Jag vill inte bli - Lycklig
Kommer aldrig bli - Lycklig
Jag vill inte bli -
lämnad här med tårarna

Tömda glas, sorger på rad
Tomma ord,
hjärtan i kras

Varm som eld, kall om sjön
den våren när
jag sjönk som en sten

Rätt och fel? Upp och ner?
Jag behöver något som kan hjälpa mig

Jag vill inte bli - Lycklig
Kommer aldrig bli - Lycklig
Jag vill inte bli -
lämnad här med tårarna

Men tårarna faller, för dig och mig
för mörker och ljus, för att det finns ett slut,
för allt som varit och det som blir


Kom, låt oss sjunga! En lördagkväll kan tillbringas i studio med kaffe och räkmackor. Då blir man lycklig. Och bara ett par timmar senare kan du lyssna på myspace.com/wilnernu

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida