Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, maj 09, 2007

Kom och köp!

Första- eller sistalägenhet? Spelar ingen roll. Här är det trevligt att bo.

Dessutom kommer jag se till att den är nymålad och putsad när du flyttar in. Tror jag. Hinner inte fixa det innan visningen, tyvärr. I går var Målar-Benke här och knackade lite i väggarna och sa- Det här är gjort av en djävla amatör (Nej, det är inte jag som har gjort det.) . Så nu har jag målat in mig i ett hörn. Men tänk vad fint och fräscht det kommer att vara. Skinande nytt. Tak, lister, väggar, tapeter - allt efter dina önsemål. Bara att slå till!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida