Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, maj 02, 2007

Du har ett jobb!

De fackliga telefonslussarna har stängt. Du har nu varit medarbetare hos oss i ett halvår. Du har ända sedan starten hängt lite löst. Men juryn tycker att det går ganska bra för dig. Frågan är vad folket tycker...?

Du...sitter säkert! I den här omgången.

Jag har inte hört det direkt eftersom jag var på utbildning i dag, men enligt uppgift var jag inte en av dem som måste lämna in. Kanske har jag nu efter sex månader nått det som var tanken när jag sökte ett "vanligt jobb" utanför kultursvängen. En åtminstone hyfsat trygg tillsvidareanställning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida