Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, maj 03, 2007

Ny accessoar!

Från Djursholm till Danvikstull. Från Lunda till Bohus. Från Högalid till Sofia. Från Zinken till Kanalplan. Helt galet. Jag spontanshoppar en lägenhet!!! Slängde in ett bud vid luhnchtid, skrev på papper nu i kväll.

Lite sorgligt att lämna mina hemkvarter här runt Zinken och Hornstull, men - det är ju fortfarande Söder och lägenheten är större och finare och detaljer som kök kommer till. Och ja, det är fortfarande Bajenland. Kan bokstavligen se damallsvenskan från köksfönstret.

Någon som vill köpa liten etta? Säljes dyrt!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till lägenheten!
Hur stor är den?

2:25 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Tackar! 38 feta kvadrat. Golvvärme, klinkers, mosaik, keramikhäll, diskmaskin, ny parkett och allt det där...

6:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida