Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, juni 23, 2005

Feelgood

Har jag missat nåt? På väg hem från jobbet nu i kväll har jag stött på flera personer som varit berusade utom alla rimliga gränser. Jag trodde det var i morgon det gäller. De var av den där typen som ska ta kontakt och bröla något helt obegripligt i ens öra och kommentera både det ena och det andra. I mitt fall bjöd jag in till detta genom att bära på en gitarr och en fotboll.

I alla fall. I morgon beger jag mig till Tanto med sillen, fotbollen och det. Där möts vi upp för att äta och utöva aktiviteter. Den som vill är välkommen från klockan 14.

Nu ska jag ladda med några Mc burgare och lite feelgood med Garden State.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida