Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, juni 16, 2005

Dags att vakna!

Fortsätter att älta det här med min teater. Det är väl det man gör så här inför en premiär. Vad är det med folk som får gå gratis på genrep och sitter och är skeptiska och sover? De ska väl vara lite svåra, har inte riktigt valt själva att gå dit. Bjudna av ett företag eller så. (Nu generaliserar jag naturligtvis friskt.) Ser i alla fall fram emot premiärpubliken i morgon. De flesta har betalt själva och är där av alldeles fri vilja. Då ska vi se hur responsen blir. Eller vem vet, vi kanske inte är bra? I morgon får vi se, sen kan jag sluta älta det här och hitta något annat ämne att tjata om.

Fråga: Är bränd lasagne, kaffe och snus en bra uppladdning om man vill ha mage och nerver under kontroll?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida