Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, juni 15, 2005

Se där, en jungfru

Dags att gå ytterligare ett steg tillbaka i sökandet efter min ungdoms musik. Biljett till Iron Maiden den 28:e i Oslo är bokad. Senast jag såg dem var i Scandinavium 1988. Det här kan bli hur bra som helst. Enligt rykte ska de främst - bara? - spela låtar från de fyra första plattorna. Ni vet, Iron Maiden, Killers, The Number of the Beast, Piece of Mind.

Kan tipsa om stor artikel i Svenska Dagbladet i dag inför vår premiär på fredag av Trettondagsafton. Finns även att läsa på nätet.

Till sist: Iron Maiden´s gonna get you, no matter how far...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida