Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, oktober 22, 2005

Freestajl

Köper en i-pod. 20 gig, en massa låtar, kan det bli om jag lyckas fixa min dator så att det går att installerna iTunes och föra över musik. Jag lever inte i den nyaste av världar och har alltså Windows 98 på min dator. Det räcker icke.

På något sätt ska det nog ordna sig och bli lite ljud i skällan. Sen kan jag gå runt och vara en sådan där i-pod-varelse med mitt soundtrack of my life. En företelse som efter bloggen analyseras på kultursidor och även i detta fall lyckas många förfasa sig. Nu är jag verkligen inte den som menar att allt som är nytt och skriker framåt framåt är av godo, men herregud, freestyle hade jag i ett snöre över axeln 1985.

i-Pod Komma igång, hm...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida