Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, november 12, 2005

Inställt

Så väntat att man inte ens behövde köpa någon biljett. Babyshambles ställer in sina spelningar i Sverige på grund av personliga skäl. Å fan!

Såg för första gången ett helt avsnitt av Idol i går. Vet inte om jag förstår riktigt. När jag tyckte att det inte var så bra var juryn rörd till tårar. Som när en av tjejerna sjöng Nothing else matters. När jag tyckte det var bra hade juryn en massa invändningar.

I går var väl en sådan dag då man skulle tagit sig en rejäl bläcka, om man nu varit lagd på det hållet. Det gjorde jag inte. Känner mig ändå lite förvirrad och dagen efter i dag. Har en del att tänka på och reda ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida