Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, november 27, 2005

Nötknäckare

Kanske något för Anrell nästa söndag. "De andra lagen har upptäckt att man kan knäcka nötter med United"(?). Hegerfors ser fram emot julfirandet i Canal Plus.

United slår West Ham med 2-1. Vilken match! Att de orkar, blir andfådd bara av att titta på.

Just hemkommen från Zinken. Tredje gången på is i år. Det börjar ta sig. I dag spelade jag hockey med lite äldre killar, vissa rent av i min egen ålder. Börjar komma igång med skridskoåkningen och hitta målet. I morgon match mot PEAB, som vann stort förra veckan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida