Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, januari 22, 2006

Vafalls!

En lagom intelligent man i sina bästa år med utbildning, erfarenhet, visioner, humor och kunskap vill sätta upp en pjäs med brännande, både historiskt och dagsaktuellt, tema. Kan det vara något kanske? Skulle inte tro det. Jag bitter? Knappast.

Första möte i dag för intresserade. Ser inte ut som jag får ihop folk som vill vara med i uppsättningen av Nathan den vise. Det fattas framförallt manliga skådespelare.

Nu går jag på Sopranos, år två.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida