Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, januari 25, 2006

Våga fråga!

Det ringer en kille från...(ohörbart)...och undrar om han får ställa några frågor. Tar det lång tid? frågar jag. Nej, säger han. Det handlar om tobak. Kul, tänker inte jag, men det kunde varit värre. Fyrtio minuter senare är vi färdiga. Vilket är det första snusmärket du tänker på?...vilket är det åttonde snusmärket du tänker på? (Det är sant!)... Tycker du att det och det är innovativt, gott, manligt, roligt och så vidare och så vidare. Man hinner med många frågor på fyrtio minuter.

Min aviga hållning och mina sarkastiska svar får i alla fall både honom och mig att skratta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida