Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, februari 25, 2006

Så in i Norden bra!

Var tvungen att åka till teatern och kunde inte se hockeyn, men fick slutet av matchen refererad för mig via telefon. Måste erkänna att jag inte trodde på Sverige från början, men nu, nu kommer de aldrig att ge sig. Väl? Foppa och Sudden och Alfie tar sitt sista (?) stora guld.

Och Finland. Såg ruskigt bra ut mot Ryssland. Men vi får inte förlora mot dem. Inte mot Finland. Ärkefienden.

Den bästa hockeyn spelas i Nordamerika. Men inte av nordamerikaner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida