Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, mars 28, 2006

Tro det eller ej!

Måste genast rapportera. Man kunde kanske tro att det bara var ett halvtaskigt försäljningsargument för en liten plastbit ingen egentligen behöver. Men icke. Det blir verkligen mycket bättre ljud. Ett helt annat tryck! Och allt är så vackert. Jonathan Ive måste vara den mest geniala, nu levande, designern. (Nu får jag väl ge mig. Helt okritiskt hylla kommersialism och prylbögeri på det här viset. Men...det är ju bara för att...Ja, ja, nu räcker det.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida