Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, april 25, 2006

The Urban Clown

Efter påtryckningar har jag nu skaffat nya joggingskor. Fick dessutom en så kallad löparklocka (man kan ta tid med den) på köpet. Nu ser jag fram emot att prova dem. Jag kommer att flyga fram med hjälp av adiPRENE +. Knäna räddade ett tag till. Tror jag ska hinna med en runda när jag vaknar.

Under smålandsbesöket fick min iPod påfyllning. Kablarna gick varma och datorn sög i sig nya skivor med Springsteen, Yeah Yeah Yeahs, The Vines, The Flaming Lips, The Datsuns, Backyard Babies, Tralala, The Raconteurs, The Radio Dept., Totta & Wiehe, The Kooks, Cat Power och mycket mer. Antal spår just nu: 2354. Och mer ska det bli.

Brum - Brum - Brunost.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida